Suasana dan Lokasi Sebenar Adik Muhammad Firdaus Dullah dijumpai seperti yang diceritakan oleh Isteri Anggota Bertugas dalam Operasi


Keadaan dan suasana sebenar Lokasi Tempat Tinggal Muhammad Firdaus Dullah disorokkan seperti yang diceritakan oleh isteri anggota terlibat Operasi Membenteras Pendatang Asing di Serbuan pada 21 Jun 2014 di Taman Semarak Nilai Negeri Sembilan  oleh Jabatan Imigresen Negeri Sembilan

Remaja OKU kurus kering ini ditemui dengan bajunya yang sudah hampir reput dan telah lama dibiarkan tanpa makan dan minum yang mana bilik yang didiaminya penuh dengan najis dan bau yang kurang menyenangkan.

Menurut FB Fatanah Shahreezad 

" Suami saya pergi waktu operas ni... suami saya cakap rumah yang adik Firdaus ni tinggal berjauhan daripada kejiranan orang Melayu.... "

"Kiri kanan rumah semua orang asing (Negro, Bangla,Nepal) .."

"Rumah yang adik Firdaus duduk ni teramat la busuk. Di situlah dia kencing dan di situlah dia berak.."

"Bayangkan keadaan rumah gelap gelita dan pintunya bermangga... memang nampak macam rumah tak berpenghuni... Pintu bilik yang adik Firdaus ni duduk pun turut di kunci.."

"Mak dia sewa dekat kawasan yang sama tetapi di blok yang berlainan..."

"Apakah motif mak dia buat kepada adik Firdaus macam tu pun saya tak tahu..."

"Mak jenis apa yang sanggup buat anak macam tu...."

"Sewaktu adik Firdaus ditemui dia memang sangat-sangat lapar sampai makan kertas dan tahinya sahaja...."

"Keadaannya sungguh menyayat hati.."

FB-

0 Response to "Suasana dan Lokasi Sebenar Adik Muhammad Firdaus Dullah dijumpai seperti yang diceritakan oleh Isteri Anggota Bertugas dalam Operasi "

Post a Comment