Tragedi MH17: Barangan Berharga Milik Mangsa Hilang di Curi Penduduk Yang Tidak Berhati Perut




Para Penyiasat tempatan tidak meletakkan sebarang tali rentang sempadan di kawasan kemalangan MH17 menyebabkan berlakunya kejadian kecurian oleh pencuri yang tidak berhati perut yang mengambil barang-barang  berharga milik mangsa yang terlibat dalam kemalangan pesawat komersial Malaysian Airlines melibatkan 298 penumpang terbunuh.
Tidak dapat dipastikan berapa banyak barangan milik mangsa yang telah dicuri, tetapi jelas ia satu perbuatan yang sangat jahat dan boleh mengganggu siasatan nahas tersebut. laporan USA TodayMenurut saksi, para penyiasat tempatan telah mengeluarkan beg-beg pada hari Jumaat dan kebanyakannya telah dibuka dan kosong. 
Antara barang yang ditinggalkan adalah kotak bekal makanan Minnie Mouse, patung Winnie the Pooh , gambar keluarga dan beberapa keping passport.

TOPSHOTSDOMINIQUE FAGET/AFP/GETTY IMAGESEnlarge
These belongings of Malaysia Airlines Flight M17 victims aren't among those stolen by looters — at least, not yet.DOMINIQUE FAGET/AFP/GETTY IMAGESEnlarge
Pencuri telah mengambil barangan seperti peralatan elektronik dan barangan peribadi dari tapak kejadian.

Beberapa orang yang tidak dikenali boleh pegi ke tempat kejadian untuk mengambil barangan berharga disebabkan tiada perancangan rapi oleh penyiasat.


The crash killed all 298 people on board.BRENDAN HOFFMAN/GETTY IMAGES

0 Response to "Tragedi MH17: Barangan Berharga Milik Mangsa Hilang di Curi Penduduk Yang Tidak Berhati Perut"

Post a Comment