Tak Sangka Gadis Cantik Bertudung Ini Rupanya Pakar Mencuri handphone

INSAFLAH SAUDARI!! Memang lah Hari Raya dah dekat..... mungkin gadis bertudung ini teringin nak  tayang handphone barunya kepada keluarga atau teman-teman di hari raya yang bakal menjelang tidak lama lagi.
Memanglah tak salah nak tayang handphone baru, tetapi kalau handphone itu diperoleh hasil daripada mencuri memanglah salah dan berdosa besar.

Di hujung-hujung bulan Ramadhan ini pun masih ada lagi manusia yang sanggup melakukan perbuatan keji seperti dalam video ini.
Kalau dilihat pada penampilannya yang bertudung, mungkin ramai yang tidak menyangka wanita ini adalah seorang yang cukup pakar dalam mencuri telefon pintar di sebuah kedai menjual alat telekomunikasi.
Kepada penjual pula sila berhati-hati kerana pencuri akan cuba mencari kesempatan  sewaktu pekerja kedai itu sedang sibuk melayan pelanggan. Pastikan handphone anda tidak di letak merata-rata.
Mari kita saksikan video ini dan perhatikan kepakaran gadis ini menggunakan tangannya untuk mencuri. Tangan kanan pegang handphone tangan kiri tarik handphone.

1 Response to "Tak Sangka Gadis Cantik Bertudung Ini Rupanya Pakar Mencuri handphone"

  1. Ko ni Melayu Islam ke apa? Tergamak ko mengaibkan saudari seagama sendiri. Perlukah nak dedahkan muka pompuan tu. Bodoh ke apa ko ni?

    ReplyDelete