Status terakhir Facebook 3 beranak dalam tragedi MH17 yang sungguh menyentuh perasaan





Sebagai mana diketahui ramai, satu keluarga terdiri daripada enam beranak merupakan antara mangsa nahas pesawat MH17 yang ditembak jatuh di Ukraine, semalam.
Mereka adalah pasangan suami isteri, Tambi Jiee dan Ariza Ghazalee serta empat anak mereka iaitu Marsha Azmeena, Muhammad Afzal, Muhammad Afif dan Muhammad Afruz.
MH17: Status Facebook Terakhir 3 Beranak Sebelum Maut
Satu keluarga ini sebenarnya dalam kegembiraan kerana bakal kembali ke tanah air selepas dua tahun menetap di Atyrau, Kazakhstan.
Bagaimana pun seakan memberi petanda bakal memejam mata selama-lamanya, tiga beranak dalam keluarga ini meninggalkan status Facebook yang pasti menjadi kenangan kepada orang terapat dengan mereka.
Berikut adalah status si ibu dan dua anak lelakinya yang pasti mengalirkan air mata keluarga dan kawan-kawan mereka yang membacanya…
ariza ghazalee
hijrah1
hijrah2
Ini pula status Muhammad Azfal. Daripada komen guru dan rakan-rakan, Afzal adalah seorang pelajar yang pintar dan disenangi ramai.
muhammad afzal
afzal 3
afzal 1
afruz 2
Sementara si adik, Muhammad Afruz pula dilaporkan memuat naik status terakhir berbunyi:
I’ve changed…….. A LOT!
Goodbye Atyrau, Kazakhstan…… Goodbye friends, Nice knowing u guys…Goodbye cats, Hope u’ll get a new kind owner.. pls dont die….. Jan 4 2012 – July 4 2014 has been the greatest years of my life…. hope i’ll see u guys in the future….. BYE. - 
sumber: mynewshub

0 Response to "Status terakhir Facebook 3 beranak dalam tragedi MH17 yang sungguh menyentuh perasaan"

Post a Comment