[VIDEO] ASTGHAFIRULLAH!!! Pencuri Syaitan Kebas Beg Jemaah Wanita Ketika Sujud Dalam Solat


Jenis apakah manusia ini? Tidah ubah seperti Perangai syaitan.. Hanya Itulah yang layak dipanggil kepada pencuri ‘celaka’ yang sanggup melangkah di antara saf jemaah wanita yang sedang sujud dalam solat.  Pada ketika itu lah rakaman video menunjukkan pencuri tersebut dengan pantas mengambil dua beg beg tangan jemaah tersebut.

Dalam rakaman video yang telah berjaya dirakam oleh kamera CCTV sebuah masjid tersebut kelihatan seorang pencuri lelaki yang menyamar sebagai wanita memakai telekung menghampiri saf jemaah tersebut sambil diperhatikan oleh sorang kanak-kanak kecil yang tidak tahu apa-apa.

Pencuri Syaitan tersebut berjalan secara perlahan dan menanti saat yang sesuai untuk ‘mengebas’ beg tangan yang terletak di hadapan jemaah wanita yang sedang solat disitu.

Pencuri iblis yang bertopengkan manusia tersebut sanggup melangkah ketika jemaah sedang bersujud dan berjaya melarikan beg tangan mereka.

Sedih apabila pencuri syaitan ini sanggup melakukan perkara keji ini dalam rumah Allah. Diharapkan pencuri tersebut diberi hidayah dan petunjuk agar dan segera bertaubat.



Biasanya, manusia yang sebegini adalah penagih-penagih dadah yang terdesak untuk mendapatkan wang segera bagi membeli stok dadah mereka. Memang geram bercampur sedih.

0 Response to "[VIDEO] ASTGHAFIRULLAH!!! Pencuri Syaitan Kebas Beg Jemaah Wanita Ketika Sujud Dalam Solat"

Post a Comment