Gambar Detik-detik Selfie Terakhir Remaja Sebelum Maut Dilanggar Keretapi



Seorang pengguna facebook bernama Mochanad Rizky Fauzan memuat naik foto detik-detik datangnya kereta api yang telah melanggar seorang pelajar berasal dari  Madiun, Indonesia.

Tren tersebut, jelas kelihatan pada frame foto yang diambil oleh salah seorang daripada lima remaja yang nekad foto selfie di tepi landasan kereta api. Empat orang terselamat, sementara seorang remaja yang berbaju t-shirt berwarna merah tidak sempat untuk lari hingga ia maut di tempat kejadian.



"Ni aLL gambar diambil sebelum dy wafat.y doakan j semoga amal ibadahnya ditrima di sisinya.amieen," demikian keterangan yang disertakan dalam foto yang diunggah pada Minggu (22/2/2015) tersebut.

Kemalangan tersebut berlaku pada hari Jumaat (20/2/2015) di kelurahan Winongo, Mangunharjo, Madiun. Korban dikenalpasti bernama Tomi Luki Saputra.

Berdasarkan siasatan, korban memiliki akaun facebook bernama Tommy Lucky S. Dari foto-foto di album akaun facebook milik mangsa, memang ada persamaan antara baju yang dikenakan remaja itu ketika foto selfie dengan baju mangsa yang maut itu.






Update foto:





0 Response to "Gambar Detik-detik Selfie Terakhir Remaja Sebelum Maut Dilanggar Keretapi "

Post a Comment