Gadis Tawar Diri Untuk Periksa 'Buah' Secara Percuma Di Tempat Awam



Seorang gadis mewakili Yayasan Movember Amerika Syarikat iaitu sebuah yayasan yang memperjuangkan kesihatan lelakit di dunia telah memeriksa buah zakar lelaki di tempat awam secara percuma untuk kaum lelaki.

Program ini dia adakan adalah untuk memberi kesedaran kepada lelaki di luar sana kesedaran untuk menjaga kesihatan mereka dan progam ini menumpukan kepada kesedaran mengenai kanser testiscular.

Mereka mengaturkan gadis-gadis jelita sebagai daya tarik untuk memberi pemeriksaan kanser buah zakar kepada sesiapa yang berminat.

Mereka akan menyumbakan sebanyak $100 kepada tabung yayasan bagi setiap lelaki yang tampil untuk membuat pemmeriksaan di khalayak awam.

Mereka manjadikan pejaan kaki sebagai saaran utama dan akan menjemput mereka menjalani pemeriksaan dan sekaligus menjadi penymbang kepada Yayasan Movember.

Gadis-gadis ini akan memakai sarung tangan sebelum menyeluk masuk keadaa seluar lelaki-lelaki tersebut untuk menilai tahap kesihatan buah zakar mereka.

Dengan strategi yang di lakukan mereka ini teah berjaya menarik ramai penyertaan dan di katakan akan dia adakan lagi di tempat lain kerana sambutan luar biasa.-Siakapkeli.com.my

0 Response to "Gadis Tawar Diri Untuk Periksa 'Buah' Secara Percuma Di Tempat Awam"

Post a Comment